woensdag 7 maart 2012

Pakketje van mijn collega's

Een leuke verrassing dit weekend: een pakketje van mijn collega's van ASML. Een overlevingspakket, met allerlei hollandse dingen: snoep, drop, koeken, een CD met carnavals muziek en een Oranje T-shirt. Ik vind het shirt heel leuk, maar ik weet niet of ik hier een T-shirt kan dragen met daarop: "as a finishing touch, God created the Dutch". Gewoon proberen!

Maar, ik zag dat de doos was opengemaakt en weer stevig dichtgeplakt. En ja hoor, er zat ook een brief in van de douane.
Mail Interception Notice: Animal product. Cured/dried 0.9kg meat: pork.
En wat ze ermee gedaan hebben: Removed and destroyed.

Nou officer met bagde nummer 0301: "bedankt hoor. Daar gaat mijn Hema rookworst..."

Verder wil ik nog wat mooie foto's delen. Het is hier vol-op lente en overal zie je deze prachtige diep-paarse bloemen.

Maar, eerlijk is eerlijk. We hebben regen gehad. Gelukkig is het dan regen afgewisseld met een zonnetje. In 'onze vallei' hing deze regenboog. Helaas, geen pot met goud gevonden.

En dan een hoogtepunt van mijn werk hier: de eerste hardware is binnen. Kan er helaas niet verder over uitweiden. Big brother (en de concurrent) is watching you.
Daarom maar een foto van de kist waarin het 'onderdeeltje' verscheept is. Op de voorgrond staat Joey, een van mijn collega's hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten