donderdag 16 februari 2012

Father daughter dance

Weer een fantastische ervaring rijker: Father daughter dance.

Vandaag was er feest van de school van Anne, maar alleen voor de vaders en dochters. Daar wilde wij natuurlijk heel graag naar toe.

Anne had zelf een jurkje uitgekozen dat Marie-José had gemaakt. Zonder mouwtjes. Helaas kregen we de plak-tatoes die ze met Valantijn gekregen had van een klasgenootje niet van haar armen af. Gelukkig waren het hartjes-tatoes, die mooi bij het thema paste: "Queen of Hearts" (volgens mij is elke Father Daughter Dance in het thema van hartjes)
En met twee schattige vlechtjes zag Anne er prachtig uit.

Maar ik niet. Ik was gewoon uit mijn werk gekomen en naar het feest gegaan. Amerikanen kleden zich altijd slonzig, dus was mijn werk kloffie goed genoeg.
NO WAY... Alle vaders waren strak in pak. Met een corsage (bijpassend kind had ook een corsage). Ai, ai, ai. ik was zwaar underdressed.
En de dochters (ik schat 5 tot 10 jaar) waren opgetut alsof het een bruiloft was: hakkenschoentjes, strakke jurkjes, haren op en top netjes en zelfs make-up...

Conclusie: menig vader kwam vragen of het mijn eerste dance was.

Maar toch was het een ontzettend leuke avond. Stappen tot diep in de nacht (lees: na kinderbedtijd, dus om 8 uur waren we thuis).
Maar wat heeft Anne zich goed vermaakt. Met haar vriendinnetje Jesica (friends can call me Jessy), Rachel en Lizzie. Springen, zingen, dansen, zo leuk...

Ze kregen een lichtgevend toverstafje, en toen het licht uitging gingen de dames helemaal uit hun dak (op Justin Beaver welliswaar). Zo leuk om te zien.....

Anne and Jessy

Anne, Rachel and Jessy

Anne, Lizzie and Jessy
 
Anne (my queen of heart) en de echte queen of heart.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten