zondag 22 april 2012

Verjaardag en zo

Zo, weer een tijdje geleden.
Vorig weekend was ik niet aan het bloggen toegekomen, omdat ik het te druk had met jarig zijn.
Ik ben met Marie-José gaan brunchen bij Hotel Del Coronado, een hotel aan één van de stranden van San Diego. De kids weren met een collega mee naar de dierentuin, dus hadden we lekker een dagje met z'n tweetjes. De brunch was zeer uitgebreid: een lopend buffet, met vlees, vis en heel veel toetjes. Zelfs een meter hoge chocolade fontein. Maar natuurlijk ook met champagne! Moesten we ook 'even' proeven.


Nadat de buikjes rond waren gegeten, zijn we lekker het strand op gegaan.
Heel leuk, want er was een bruiloft op het strand. Twee vette hummer-limo's (Bob de bouwer auto's volgens Marie-José) met het bruidspaar en de hele troep beste vrienden (bridesmaids and groomsmen)
Traditioneel (als papa het kan betalen) wordt iedereen in dezelfde kloffie gehesen. Inderdaad, leuk voor de foto (let op de rode slippers en bijpassende 'bruis-meisjes-boeketjes'), maar verder houdt het wel op. By the way, the bruidegom is degene die de bruid vast heeft, mocht je hem niet herkennen...



De dag erna (mijn echte verjaardag) weer een lekker dagje. Ik had van de kindjes een leuk spelletje gekregen en van Marie-José iets heel erg gaafs: ik ga binnenkort bij Sea-World zwemmen dolfijnen. Stoer he! Best present ever, zouden ze hier zeggen. Ik krijg dan eerst les in wat wel en niet mag en je leert zelfs aangeven hoe ze tuckjes kunnen doen. Ik ben echt heel erg benieuwd...
Tegoedbon voor zwemmen met dolfijnen

Een pakket Hollandse Lekkernij van Sofie en Bart

's Avonds weer eens lekker gebarbequed: mais en spareribs... Heerlijk. Wijntje erbij. En maar genieten...
Bram knaagt aan een sparerib. De saus zit overal

Tijdens het eten, was deze California Quail zo aardig om even stil te poseren voor mijn telelens.
Je zou toch knetter gek worden van zo'n kuif voor je ogen.
(nee, hij is niet op de bbq beland)

En afgelopen week was het heerlijk weer: zeker 30 graden.
Marie-José was met Anne en Bram gaan zwemmen bij een collega.



Op zaterdag had Anne 's ochtends zwemles. In een buitenbad, dus was het vechten tussen Marie-José en ik wie met haar mocht zwemmen. Ik had gewonnen, dus heb ik heerlijk een uurtje gezwommen. Dikke ellende zeg.

's middags hebben we ons thuis goed vermaakt. Een hele serie water ballonnen naar elkaar gegooid. Blijft leuk, ook voor papa's ;-)


Vandaag zouden we naar het strand gaan, want het zou weer 30 graden worden. Helaas, bewolkt. Dus zijn we naar de zoo gegaan, met William en Alma. Reuze gezellig. Naderhand hebben we nog lekker gebarbequed bij Johan en Freke.

Krokkie (onder water)
Krokkie (boven water)
Leuk weetje:
Ik zit dit te typen, met 3fm aan (via Internet). Ik hoor allerlei Hollandse ellende langs komen: half zeven in Nederland en overal alweer files en flitsers, Wilders zegt zijn steun aan het kabinet op (alweer?), 5 graden in Nederland en regen voorspeld, Groesbeek kampioen in de zondagtopklasse....
Heerlijk om eens niet in Nederland te zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten