zondag 31 maart 2013

Pasen

Vorig jaar was Jos Bosch hier om voor Paashaas te spelen, dit jaar moest ik, uuhh, de Paashaas dus, er zelf vroeg uit. Balen zeg. Bovendien waren we vergeten de sprinklers uit te zetten, dus was de tuin ook nog eens lekker nat. Ja, inderdaad, dikke ellende hier...

Enfin, kids naar buiten en zoeken maar. De Paashaas was flink creatief geweest (vind'ie zelf).

Bram zag het eitje niet, jij wel? 

Ook Anne kijkt erlangs
En waar ligt hier het paaseitje?
Ja, ja, de Paashaas had zichzelf weer eens flink geamuseerd.


Verder was het een rustig weekend. Anne heeft 'springbreak' en dus was er ook geen Nederlandse school. Met andere woorden, het zag er naar uit dat ik mijn surf-uurtje moest missen (meestal ga ik tijdens de Nederlandse school). Dus, de familie lekker gemaakt voor een middagje strand. Ja hoor, gelukt, naar het strand. Maar helaas, op het strand aangekomen..... geen golven. Balen!
Dan maar een beetje spelen met Anne en Bram op de surfplank.
Eerst 'training op het droge"
Daarna 'het echte werk'

Op zaterdag moest ik nog even naar de kapper. Het liep daar een beetje uit (zoals wel meer dingen hier). Maar toch hoefde ik niet te wachten. Miss Poway was eigenlijk aan de beurt. Volgens de kapster moest ze maar wachten op mij... En terecht natuurlijk: blond beauties first...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten