zaterdag 24 december 2011

Don't forget the guide

Mijn ouders zijn hier, en ze zijn niet te stuiten. We hebben een boordevol programma. Marie-José heeft een verborgen talent: the guide...

Zo heeft ze m'n ouders rondgeleid door San Diego Downtown, Seaport Village en Old Town.



Maar, er is ook tijd voor ontspanning. Marie-José is met mijn moeder een paar keer gaan golfen (op een van de 72 banen die hier in het dorp liggen). Ze hadden goed gespeeld, en natuurlijk genoten van het zonnetje.



En vandaag zijn we naar San Diego Wild Animal Park gegaan. We waren al naar de Zoo geweest, maar dit Wild Animal Park is echt te gek. Het is voor mij pas de 2e keer dat ik in het park ben. Het is echt fantastisch. Er was een baby olifantje (3 maanden oud) dat heerlijk aan het spelen was.

Met een aapje op schoot naar beestjes kijken

Zo stoppen wij de kids op de 3e bank in de auto.
Dit gaat makkelijker dan in de auto klimmen.
Niet vergeten de stoelen terug te kantelen voor ik de klep dicht gooi...



Wederom, weer geweldige dagen.
En even om de boel op scherp te zetten. We hebben vanmiddag in een T-shirtje gelopen, ik denk ongeveer 25 graden, terwijl het hagelt in Nederland. Tsja, wat moet ik daar nou van zeggen? Neem nog een lekker bakkie warme choco en een bord snert ofzo...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten