donderdag 1 december 2011

Verjaardag van Marie-José en Erik

Vandaag zijn Erik en Marie-José jarig. Party!!!

Erik kreeg voor zijn verjaardag een ticket voor een ijshockey wedstrijd van de Anaheim Ducks tegen Montreal, een NHL wedstrijd. Tsja, iemand moest zich opofferen om mee te gaan. Helaas was ik de klos.

De Ducks spelen een matig seizoen en hadden afgelopen 3 wedstrijden verloren. Het zou dus knudde worden. En ja hoor, na nog geen 5 minuten stonden 'we' al 1-0 achter. Maar, dankzij enthousiast gejuich van ons hebben 'we' toch me 4-1 gewonnen. Wat een spectakel!! Veel van mijn Amerikaanse collega's waren stikjaloers, dat wij hierbij waren. He he he...




Het volkslied voor de wedstrijd

Het einde van de wedstrijd


Beer-can-chicken
Tsja, en wat eet je op je verjaardag? Nou, we hebben Erik aan het werk gezet om beer-can-chicken te maken. Ik zou willen dat ik dit netjes kon omschrijven, maar dat wil niet lukken. Het komt erop neer dat je een kip over een half-vol blikje bier schuift. Deze zet je in de bbq en na een uurtje heb je een heerlijk kippetje. Het bier houdt de kip mals. Nou, het was heerlijk. Roseetje erbij en smullen maar.......

.

Verder had Marie-José heel veel leuke reacties en kaartjes gekregen via allerlei media. Een jaar geleden waren wij zeker niet zo actief hiermee.
Bedankt voor de lieve kaartjes, bloemen en wensen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten