maandag 12 september 2011

Extreme home make-over

Even optellen:

+ Een garage die uitpuilt van lege dozen (trampoline, BBQ, diverse Ikea zut, loopband).
+ De lucht- en zeevracht is nog steeds niet gearriveerd. (lees: kinderen die weinig speelgoed hebben).
+ Een rol ducktape (a 3 dollar)
+ Een fanatieke en enthousiaste papa
----------------------------------------------------
= Een speelhuisje voor de kinderen (met vensterbankjes, verrekijkers en vlaggemast)

 



Ik ben benieuwd wat de bende van 2 er morgen van vindt. Ik heb me in ieder geval een avondje goed geamuseerd. (En ik snap nu hoe ze hier een hele villa in een week kunnen bouwen bij Extreme Home Make-over: gewoon ducktapen....)

3 opmerkingen:

  1. Knap hoor! Nu nog een likje verf (kan ook leuk bezigheid zijn voor de kids of voor papa..:-))!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél erg leuk Thijs, echt super creatief, de kinderen zullen het wel fantastisch vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe hou je jezelf bezig Thijs.
    Mij ook trouwens om een reactie op je blog te plaatsen. Ik hoop dat het lukt.

    BeantwoordenVerwijderen